Reklamačný poriadok MAXREAL s.r.o., Študentská 796/14, 960 01 Zvolen, Registrácia: OR OS Banská Bystrica oddiel Sro, vložka č. 8990/S, konteľ. Mgr. et Mgr. Pavel Štuller, adresa prevádzky na uplatňovanie reklamácii: ul. Trhová 4, 96001 Zvolen, e-mail: maxreal.sk@gmail.com, tel.: 0905 262 154.
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na MAXREAL s.r.o. so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým MAXREAL s.r.o. vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak MAXREAL s.r.o. odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Maxreal, s.r.o. má povinnosť každý jeden reklamačný podnet zapísať. Protokol na reklamáciu je zverejnený nižšie na tejto stránke. V prípade, že si klient reklamačný formulár nedokáže vytlačiť, môže podať reklamáciu podobnou písomnou formou.
Maxreal, s.r.o. vybavuje reklamáciu ihneď ako to bude možné, avšak najneskôr do 30 kalendárnych dní. Odpoveď klientovi bude poslaná písomnou formou na jeho adresu.
V prípade uznania reklamácie zo strany Maxreal s.r.o., bude klient informovaný a daný nežiadúci stav v čo najkratšom termíne odstránený na náklady spoločnosti. V opačnom prípade (neuznanie reklamácie), bude klientovi doručené písomne vyrozumenie a dôvod zamietnutia reklamácie za služby poskytnuté spoločnosťou Maxreal, s.r.o.
Všetky podklady, osobné údaje a podobne, doručené spoločnosti Maxreal s.r.o., podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky.
Reklamačný poriadok je záväzný a nadobúda platnosť 1.3.2012